2009. augusztus 26., szerda

#1 - Bevezetés etc.

Próbálkoztam már egy Japánról szóló blog indításával, de aztán mégse. Túl tárgyilagos, túl száraz volt. És igaz, hogy tele volt érdekes információval, de az emberek 99 %-a nem rajong a száraz, tananyagszerű szövegért. Asszem erősítem a kivételt, mert én szabadidőmben is gyakran olvasok lexikonokat, szótárakat etc.

A Japán kultúra, ország, emberek, pedig egy olyan tág fogalom, amivel nehezen tudna egy ember foglalkozni. Ezért választottam a japán kultúrának azt a csekélyke részét, ami a legjobban érdekel, a gésák világát.

Bizonyos bejegyzésekben lesz majd olyan is, amit saját magam tapasztaltam, és ezzel próbálnám kicsit érdekesebbé tenni.
Mint az oldalt olvasható, nem vagyok gésa. Sőt, európai vagyok, magyar.
De az érdeklődési körömnek és a hobbimnak köszönhetően volt alkalmam gésának, pontosabban maiko-nak beöltözni, többször is, meghívott is voltam teaházban, megnyitón, hogy szórakoztassam a vendégeket.
Ezeken az alkalmakon nagyon sok fantasztikus élménnyel gazdagodtam. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...